Regulamin
"P.P.H.U. MALAWISHOP"
ul. Rudna 14
41-200 Sosnowiec
NIP 644-292-42-76
Regon: 241031844
Wpis do ewidencji: 61884
Prezydent Miasta Sosnowiec
I. Ceny i opłaty związane z wysyłką:
1. Ceny zamieszczone na stronie SPARROW-BIKE nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie, o czym natychmiast poinformujemy na stronie sklepu.
2. Wszystkie ceny w SPARROW-BIKE są cenami brutto, nie zawierają kosztów przesyłki, które naliczane są po złożeniu zamówienia zgodnie z wybraną opcja wysyłki i ciężarem paczki.
3. SPARROW-BIKE nie pobiera dodatkowych opłat. Są trzy możliwości zapłaty, przelew na konto firmy, płatność przy odbiorze firmie przewozowej/sklepie, lub poprzez PRZELEWY24 prowizja przy płatności24 i karcie jaką pobiera operator to 1,9%.
4. Zamówione towary wysyłane są na koszt klienta za pobraniem lub po dokonaniu przedpłaty na konto.
5. Opłaty za wysyłkę towarów naliczane są według cennika Poczty Polskiej (obciążone podatkiem VAT), bądź firmy kurierskiej. Natomiast na koszty wysyłki składają się ceny przesyłki, ceny opakowania, podatek VAT.
6. Towary, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu wysyłane są jako przesyłki traktowane ze szczególną ostrożnością zgodna z cennikiem Poczty Polskiej, bądź cennikiem firmy kurierskiej (chyba, że klient zażyczy sobie inaczej).
7. Dla klientów z GOP, Krakowa, możliwość dowozu za dopłatą. Koszt dowozu 1.10 zł/km liczone w obie strony od siedziby firmy. Przy większych zamówieniach, możliwość negocjacji cen dowozu.
8. Istnieje możliwość odbioru towaru w siedzibie firmy. Po wcześniejszym potwierdzeniu zamówienia i możliwości jego odbioru.
II. Warunki składania i realizacji zamówień:
1. Realizowane są wyłącznie zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Zamówienie może złożyć każda osoba pełnoletnia.
3. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest jego elektroniczne potwierdzenie. Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 7 dni są anulowane.
4. Towar wysłany jest w przeciągu 3-5 dni roboczych (jeśli znajduje się na magazynie), 7-14 dni roboczych jeśli nie znajduje się w magazynie, a znajduje się u dystrybutora, producenta, importera. Realizacja większych, bądź niestandardowych zamówień jest ustalana indywidualnie. Każda zmiana w zamówieniu powodują zrestartowanie czasu dostawy.
5. Oferta sklepu nie jest ofertą magazynową, produkty znajdujące się na magazynie posiadają taka adnotacje.
6. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono zrealizowane w całości. Przy potwierdzeniu przez sklep zamówienia klient zostanie poinformowany o produktach niedostępnych, a także o czasie w jakim ich dostępność
7. W przypadku zamówienia niestandardowego, bądź wysokiej kwoty zamówienia. SPARROW-BIKE wymaga wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości produktu/zamówienia (zadatek jest niezwracany) .
8. Produkty wielkogabarytowe takie jak rowery, hulajnogi, gondole są przesyłkami paletowymi, bądź przeznaczone są do odbioru w siedzibie naszej firmy. Istnieje także możliwość dowozu - kosztu dowozu 1,10 zł/km liczony w obie strony od siedziby firmy do miejsca przeznaczenia.
9. Jedyne poprawne konto firmy to: P.P.H.U. MALAWISHOP Rudna 14 41-200 Sosnowiec
Numer rachunku odbiorcy: 95 1940 1076 3057 8005 0000 0000
Nazwa banku odbiorcy: LUKAS BANK
10. Zamówienia można składać przez formularz zamówień, e-mail lub SMSem na jeden z podanych numerów w stopce ''kontakt''.
11. Faktury Vat wystawiane są do 7 dni od daty sprzedaży. Prosimy zgłaszać to przy składaniu zamówienia (np. w adnotacji do zamówienia). W sprawie faktur prosimy kontaktować się bezpośrednio z działem fakturowym, biuro@malawishop.pl;
12. Status zamówień:
Zamówienie zgłoszone - zamówienie złożone czekające na potwierdzenie asortymentu poprzez pracownika sklepu.
W trakcie realizacji - zamówienie będzie zrealizowane w całości, bądź częściowo co zostanie podane przez pracownika.
Zrealizowane - zamówienie zostało zrealizowana, przesyłka została nadana w tym dniu.
Odrzucone - zamówienie, które nie będzie realizowane,
III. Odpowiedzialność sklepu
1. SPARROW-BIKE gwarantuje możliwość od odstąpienia od umowy przez klienta, bez podania przyczyny w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Towar nie powinien być użyty w zakresie większym niż w ramach zwykłego zarządu, a także wyjątków określonych w art. 10 ust3. Zwrot dokonuje się wyłącznie na koszt klienta. / (Zakupy od dnia 25.12.2014 i zmianach w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, czyli stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Użytkownik odpowiada tylko za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z Produktami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów.
2. SPARROW-BIKE gwarantuje zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienia, bądź zrealizowane częściowo. Zwrot następuje do 14 dni.
3. SPARROW-BIKE zapewnia pełną ochronę danych klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).
IV. Reklamacje
1. SPARROW-BIKE oferuje wyłącznie fabrycznie nowe towary posiadające (o ile tylko przewidział je wytwórca) gwarancję wystawione przez producenta lub dystrybutora.
2. Klientowi przysługuje prawo do wymiany towaru posiadającego ukrytą wadę na nowy towar lub z usuniętą wadą. / (Zakup od dnia 25.12.2014 i zmianach w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) Sklep nie musi zwracać pełnej ceny zakupu lub obniżać ceny produktu tylko, gdy dokona niezwłocznej wymiany, bądź jego naprawy.
3. Towary reklamowane należy dostarczyć na adres P.P.H.U. MALAWISHOP Jacek Lubieniecki, Rudna 14, 41-200 Sosnowiec.
4. SPARROW-BIKE rozpatruje reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z Kodeksem Cywilnym. / (Zakupy od dnia 25.12.2014 wraz ze zmianami w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) SPARROW-BIKE rozpatruje reklamacjena podstawie rękojmi zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
5. Reklamacja uwzględnia się na podstawie paragonu zakupu, faktury, bądź gwarancji z pieczątką firmy, bądź umowy kupna-sprzedaży lub innego potwierdzenia odbytej tranzakcji.
6. Uszkodzenia wynikłe podczas transportu klient powinien zgłosić w możliwie najszybszym terminie od powstania szkody.
7. SPARROW-BIKE realizuje przesyłki zgodnie z zaleceniem klienta. Do wyboru klient ma przesyłki kurierskie ubezpieczone, jak i przesyłki pocztowe bez ubezpieczenia towaru na czas podróży.
8. Do produktu przesyłanego do reklamacji należy dołączyć: oryginalne opakowanie, wszystkie elementy znajdujące się w komplecie z produktem (chyba że uzgodniono inaczej z obsługą sklepu), dowód zakupu (paragon, faktura, dowód przelewu), opis usterki i pismo reklamacyjne.