Specyfikacja:
Model ten posiada system Speed Dial contact point adjustment - przy pomocy pokrętła można łatwo regulować skok dźwigni hamulca. Konstrukcja dźwigni doprowadziła też do zmniejszenia tzw. X-Factor - mniejsze ugięcie dźwigni wpływa na jej większą czułość i wzrost siły hamowania. Kształt klamek stał się dzięki temu bardziej przyjazny dla dłoni i zgodny z naturalnym ich ruchem.
Nowa obejma Split Clamp - montaż i demontaż dźwigni bez odkręcania manetek i zdejmowania chwytów! Możliwość wymiany klocków hamulcowych bez użycia narzędzi.
Dwa tłoczki pracujące w systemie otwartym.
Innowacyjny system regulacji zacisku hamulca Tri-Align, pozwalający ustawiać go w prosty sposób w trzech płaszczyznach.
Geometria Power Reserve - klamka porusza się zgodnie z naturalnym ruchem ręki.
Obustronna klamka, którą charakteryzuje możliwość montażu po dowolnej stronie kierownicy.
Kompatybilny z systemem Matchmaker.
Łatwe odpowietrzanie hamulca, bez wycieków płynu hamulcowego.
Średnica tarczy: 160mm
Waga: 420g